PengikutNurKasih

Selasa, 21 Jun 2011

Melawat ke Pulau Labuan

Masa ini kami menunggu kakak yang sedang kuliah..
Melawat Pulau Labuan..banyak beza di Keningau dan Labuan

Percutian kami pada cuti semester pertama 2011 dua minggu yang lalu adalah di Wilayah Pulau Labuan. Sebuah pulau yang cantik, bersih dan saujana lautan di sekelilingnya.

Ayah merancang sejak awal untuk membawa kami ke Pulau Labuan. Best sangat terutama di Taman Burung. Banyak jenis burung yang kami temui, antaranya burung merak, burung hantu, burung tiung, burung hutan dan lain-lain yang saling berbeza antara satu sama lain. Yang paling menarik ialah apabila kami mendengar burung tiung pandai berkata. Antara percakapan burung tiung yang ajaib itu ialah, " dah makan" hello, asalamualaikum, bye- bye dan banyak kata lagi yang lain.

Semasa di Taman Burung ada juga tempat permainan kanak-kanak di sana. saya, abang dan adik sempat bermain gelungsor dan bermain kejar-kejar di kawasan taman permainan. Saya harap suatu masa akan datang saya dapat ke Pulau Labuan lagi dan hendak lagi melawat di Taman Burung.


3 ulasan:

  1. nice info teman, ijin baca" dulu.. sangat bermanfaat ini buat saya :D

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.



    BalasPadam